Top Ad unit 728 × 90

55 Templat Muka Depan Fail

55 Templat Muka Depan Fail medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Sistem Guru Online
Sistem Guru Online - Komuniti Pendidikan Malaysia

 

55 Grafik Muka Depan Fail. Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Kali ini, Sistem Guru Online berkongsi templat atau grafik bagi muka depan mana-mana fail atau buku yang telah kami sediakan untuk anda muat turun.

Sebanyak 55 grafik yang sangat menarik telah kami himpunkan. Grafik ini bukan sahaja sangat sesuai dijadikan muka depan fail atau buku, ia juga boleh dijadikan gambar latar belakang mengikut kesesuaian dan kreativiti anda. Sebagai contoh, untuk sudut bacaan bagi kata-kata semangat/motivasi.

Untuk menjadikan grafik ini sebagai templat, Sistem Guru Online mencadangkan agar anda menjadikannya GAMBAR LATAR BELAKANG (BACKGROUND PICTURE) iaitu memasukkan grafik pilihan anda ke dalam Microsoft Powerpoint dan MENETAPKAN SAIZ SEBAGAI A4. Ini juga kerana, Sistem Guru Online telah menetapkan grafik-grafik ini dalam RESOLUSI A4.

Sehubungan dengan itu, berikut merupakan “preview” 55 Templat Muka Depan Fail :

Dapatkan “55 Templat Muka Depan Fail” di sini


Di sini admin nak kongsikan bahan tersebut. Sila download menggunakan link yang telah disediakan.

Format dokumen ini adalah dalam ‘JPEG‘ dan dihimpunkan dalam satu “compressed folder” berformatkan ZIP (5.30 MB)

Download : 55 TEMPLAT MUKA DEPAN FAIL

 

Selamat memuat turun dan menggunakan 55 Templat Muka Depan Fail ini. Gunakan grafik yang MENARIK untuk menjadikan pendokumentasian anda TERBAIK.

 

55 Templat Muka Depan Fail
Mohd Suhaimin Isnen


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

55 Templat Muka Depan Fail

55 Templat Muka Depan Fail merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link 55 Templat Muka Depan Fail atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
55 Templat Muka Depan Fail Reviewed by Unknown on 4:48 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.