Top Ad unit 728 × 90

Soal Selidik Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS)

Soal Selidik Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS) medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Sistem Guru Online
Sistem Guru Online - Komuniti Pendidikan Malaysia

 

Soal Selidik Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS). Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Baru-baru ini, Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) telah melaksanakan soal selidik berkaitan SAPS iaitu Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS).

Soal selidik ini dilaksanakan bertujuan untuk mendapatkan maklum balas daripada pengguna mengenai Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS) yang disediakan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM).

Segala maklum balas dalam soal selidik ini adalah penting dan akan digunakan bagi meningkatkan serta memperbaiki mutu perkhidmatan dan umum sedia maklum, segala maklumat yang diberi bagi tujuan soal selidik ini adalah rahsia.

Soal selidik ini akan menghimpunkan maklum balas daripada :

  1. Guru Besar/Pengetua
  2. GPK Pentadbiran
  3. Setiausaha Peperikaan/Guru SAPS
  4. Guru Kelas
  5. Guru Mata Pelajaran
  6. Ibu bapa

ANDA BOLEH MEMBERIKAN MAKLUM BALAS ANDA BERKAITAN SAPS INI MELALUI BORANG YANG DISEDIAKAN OLEH KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA DI SINI

Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) mengharapkan kerjasama daripada semua pihak dalam menjawab dan melengkapkan soal selidik ini dan menghargai atas jasa yang diberikan.

Sehubungan dengan itu, marilah kita bersama-sama dalam memberikan maklum balas berkaitan SAPS ini agar dapat meningkatkan lagi kualiti perkhidmatan sistem pendidikan kita yang sedia ada.

Semoga informasi berkaitan Soal Selidik Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS) ini bermanfaat buat kita semua. Sekian, terima kasih.

SUMBER : KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA

SISTEM GURU ONLINE
Komuniti Pendidikan Malaysia

 

Soal Selidik Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS)
Mohd Suhaimin Isnen


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Soal Selidik Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS)

Soal Selidik Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS) merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Soal Selidik Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS) atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Soal Selidik Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS) Reviewed by Unknown on 9:34 AM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.