Top Ad unit 728 × 90

10,000 lagi permohonan guru duka lara dipertimbang September ini – Mahdzir

10,000 lagi permohonan guru duka lara dipertimbang September ini – Mahdzir medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Sistem Guru Online
Sistem Guru Online - Komuniti Pendidikan Malaysia

eg tukar 2017

KUANTAN: Kementerian Pendidikan akan mempertimbangkan 10 ribu permohonan guru ‘duka lara’ lagi untuk pertukaran tempat bertugas, September depan.

Proses permohonan pertukaran itu jelas menterinya, Datuk Seri Mahdzir Khalid, dijangka selesai selewat-lewatnya hujung tahun ini.

“Belum ada (kelulusan) lagi, sebab bulan September permohonan baru dibuka. Saya ingat adalah dalam sejumlah besar juga akan memohon dan lebih daripada 10 ribu guru juga yang akan memohon, jadi kita tengok berapa ramai kita boleh membantu,” menurutnya selepas merasmikan Menyuarat Agung Perwakilan Indera Mahkota di Kuantan pada Ahad.

Jelas Mahdzir lagi pihaknya seboleh-bolehnya mahu membantu menangani masalah yang dihadapi guru ‘berduka lara’ akibat terpisah dengan pasangan masing-masing.

Sehingga kini, sejumlah 4,300 guru sudah diberi kelulusan bertukar tempat melalui permohonan kepada Kementerian Pendidikan. Astro Awani

10,000 lagi permohonan guru duka lara dipertimbang September ini – Mahdzir
Encik Mohd Aried Rifke


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

10,000 lagi permohonan guru duka lara dipertimbang September ini – Mahdzir

10,000 lagi permohonan guru duka lara dipertimbang September ini – Mahdzir merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link 10,000 lagi permohonan guru duka lara dipertimbang September ini – Mahdzir atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
10,000 lagi permohonan guru duka lara dipertimbang September ini – Mahdzir Reviewed by Unknown on 7:37 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.