Top Ad unit 728 × 90

Kulim Bhd teroka semula sektor hartanah

Kulim Bhd teroka semula sektor hartanah - Berita dan Peristiwa Penting. Informasi Semasa dan Maklumat Ilmu. Perkongsian Wardah Berita Terkini, SOKESTO Bestari.

Kulim Bhd teroka semula sektor hartanah

zmohamed@bh.com.my

JOHOR BAHRU: Kulim (Malaysia) Bhd akan menerokai semula sektor hartanah dengan rancangan membangunkan ladang sawitnya di sekitar Pengerang, Kota Tinggi sebagai pembangunan bercampur.

Pengerusinya, Datuk Kamaruzzaman Abu Kassim, berkata pihaknya masih dalam perancangan bagi membangunkan projek hartanah di Ladang Siang, Desaru dan Ladang Sungai Papan di Tanjung Belungkor.

"Kami merancang untuk meneroka semula industri hartanah kerana wujudnya permintaan kukuh di kedua-dua kawasan berkenaan yang terletak dalam lingkungan 30 kilometer daripada Projek Pembangunan Bersepadu Penapisan dan Petrokimia (RAPID) di Pengerang yang kini sedang rancak dibangunkan," katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media selepas Mesyuarat Agung Tahunan (AGM) syarikat itu di sini, hari ini.


Pautan berita penuh dan bergambar di di Kulim Bhd teroka semula sektor hartanah. Wardah Berita dan Informasi Kulim Bhd teroka semula sektor hartanah diterbitkan oleh Media Prima Berhad dan diulangsiar dari Portal Berita Harian Online.
Kulim Bhd teroka semula sektor hartanah Reviewed by Bellicose on 3:20 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.