Top Ad unit 728 × 90

Bruce Jenner kini 'wanita', guna nama Caitlyn

Bruce Jenner kini 'wanita', guna nama Caitlyn - Berita dan Peristiwa Penting. Informasi Semasa dan Maklumat Ilmu. Perkongsian Wardah Berita Terkini, SOKESTO Bestari.

Bruce Jenner kini 'wanita', guna nama Caitlyn

farhana@bh.com.my

KUALA LUMPUR: Bapa tiri kepada keluarga selebriti Kardashian, Bruce Jenner kini ingin dikenali dengan nama Caitlyn apabila mengambil keputusan mengubah dirinya menjadi wanita.

Beliau yang tampil di muka depan majalah Vanity Fair dengan tajuk sensasi 'Call Me Caitlyn' semalam, kini menjadi bualan hangat di media sosial kerana menukar wajahnya itu.

Beliau turut mendapat sokongan padu dari ahli keluarganya.

Beberapa akaun media sosial seperti Twitter, Facebook dan Instagram dengan nama wanitanya Caitlyn Jenner itu kini sudah mencapai pengikut lebih sejuta dalam jangka masa singkat.

Anak-anak beliau menunjukkan tanda sokongan terhadap perubahan dirinya dengan memuat naik gambar muka depan majalah itu.

Namun ibu kepada Caitlyn enggan memanggilnya dengan nama baharunya itu kerana berpendapat dia lebih menyukai nama yang diberikan ketika bekas atlet sukan Olimpik itu dilahirkan dulu.


Pautan berita penuh dan bergambar di di Bruce Jenner kini 'wanita', guna nama Caitlyn. Wardah Berita dan Informasi Bruce Jenner kini 'wanita', guna nama Caitlyn diterbitkan oleh Media Prima Berhad dan diulangsiar dari Portal Berita Harian Online.
Bruce Jenner kini 'wanita', guna nama Caitlyn Reviewed by Bellicose on 3:20 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.