Top Ad unit 728 × 90

Bapa Ikat Leher Anak dengan Rantai Besi Pada Tong Gas Hingga Pengsan Ialah Tentera

Bapa Ikat Leher Anak dengan Rantai Besi Pada Tong Gas Hingga Pengsan Ialah Tentera medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Sistem Guru Online
Sistem Guru Online - Komuniti Pendidikan Malaysia

Nak Mendidik atau Menyeksa?

BERANG anaknya tidak mahu ke sekolah, seorang bapa bertindak melampau dengan mengikat anak lelakinya berusia 10 tahun itu pada tong gas menggunakan rantai besi di Indera Mahkota, Kuantan, semalam.

Tindakan lelaki berusia 35 tahun itu terbongkar selepas anggota Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan menyerbu rumah berkenaan selepas menerima aduan orang awam.

Difahamkan, suspek bertugas sebagai anggota tentera di Kem Batu 10, Jalan Gambang, di sini.

Ketua Polis Daerah Kuantan Asisten Komisioner Abdul Aziz Salleh berkata, ketika serbuan dilakukan polis mengetuk pintu depan rumah itu namun tiada jawapan sebelum meninjau bahagian dapur menerusi tingkap.

“Polis menemui seorang kanak-kanak lelaki hanya memakai seluar berada dalam keadaan leher diikat pada tong gas dengan rantai.

“Polis memecahkan pintu dan masuk ke dalam rumah sebelum mendapati kanak-kanak itu pengsan,” katanya.

Abdul Aziz berkata, polis menghubungi ambulans Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) untuk membawa mangsa mendapatkan rawatan kerana mengalami kecederaan di leher akibat dirantai.

“Siasatan awal mendapati, kelmarin mangsa tidak ke sekolah menyebabkan bapanya bertindak di luar dugaan.

“Kita sudah menahan bapa serta ibu mangsa yang berusia 30 tahun untuk bantu siasatan,” katanya.

Bapa Ikat Leher Anak dengan Rantai Besi Pada Tong Gas Hingga Pengsan Ialah Tentera
Encik Mohd Aried Rifke


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Bapa Ikat Leher Anak dengan Rantai Besi Pada Tong Gas Hingga Pengsan Ialah Tentera

Bapa Ikat Leher Anak dengan Rantai Besi Pada Tong Gas Hingga Pengsan Ialah Tentera merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Bapa Ikat Leher Anak dengan Rantai Besi Pada Tong Gas Hingga Pengsan Ialah Tentera atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Bapa Ikat Leher Anak dengan Rantai Besi Pada Tong Gas Hingga Pengsan Ialah Tentera Reviewed by Unknown on 8:19 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.