Top Ad unit 728 × 90

Divider RPH Cuti Persekolahan Aidilfitri

Divider RPH Cuti Persekolahan Aidilfitri medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Divider RPH Cuti Persekolahan Aidilfitri

Alhamdulillah..bagi negeri persekolahan B, pastinya menjadi kelegaan terutamanya yang berada di negeri pantai barat semenanjung Malaysia kerana cuti ganti pada 17 Jun 2017 baru-baru ini pastinya dapat memberikan kesenangan dalam merancang perjalanan pulang ke kampung.

Bagi guru yang sudah membeli tiket penerbangan terutamanya guru yang berada di borneo, walaupun cuti tersebut tidak dapat membantu mereka untuk cuti awal, tetapi bersyukurlah kerana sekurangnya dapat juga guru guru di borneo bertenang sebelum menaiki kapal terbang. Dapatlah gunakan peluang untuk mengemas rumah dan berjumpa jiran rakan sebelum pulang ke kampung halaman beraya.

Buku atau fail rekod rph ini perlu disediakan oleh guru dengan lengkap, kemas dan cantik. Selain rph, antara perkara yang sering disimpan oleh guru di dalam rekod rph ini adalah pembahagi atau divider yang menyatakan sesuatu peristiwa ataupun kejadian yang berlangsung sehingga guru tidak perlu menyediakan rph pada hari tersebut.

Bagi guru, pada cuti persekolahan tersebut, biasanya guru akan menyediakan divider rph ataupun pembahagi yang ingin diletakkan di dalam buku rph sebagai penanda cuti persekolahan sempena raya.

Bagi sesi persekolahan kumpulan B, cuti persekolahan sempena raya adalah bermula 23 Jun 2017 hingga 2 Julai 2017 dan bagi sesi persekolahan kumpulan A, cuti persekolahan sempena raya adalah bermula 23 Jun 2017 hingga 1 Julai 2017.

Ada guru perlu menggunting dahulu kerana perlu dilekatkan di dalam buku dan ada guru yang perlu menebuk lubang sahaja kerana menggunakan fail sebagai rekod rph guru.

Diharapkan perkongsian divider rph ini sedikit sebanyak dapat memudahkan urusan guru dalam menulis cuti ini di dalam buku rph.

Divider Cuti Persekolahan Sempena Aidilfitri

Semoga bermanfaat.

Jangan lupa share kepada kawan2 ya pada group whasapp dan telegram. Klik sahaja button share tersebut. Sama-sama bantu membantu antara satu sama lain.

Follow kami di Facebook di http://ift.tt/2qvqNZn  dan Follow kami di telegram untuk pelbagai info dan maklumat terkini serta bahan -> http://ift.tt/2qvHS5G

[ Sebarang sumbangan bahan pendidikan, masalah, aduan, keperluan dan perkara berkaitan laman web (website) boleh hubungi kami di emel helpdesk@sumberpendidikan.com  / sumberpendidikanguru@gmail.com]

 

The post Divider RPH Cuti Persekolahan Aidilfitri appeared first on Sumber Pendidikan.


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Divider RPH Cuti Persekolahan Aidilfitri

Divider RPH Cuti Persekolahan Aidilfitri merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Divider RPH Cuti Persekolahan Aidilfitri atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Divider RPH Cuti Persekolahan Aidilfitri Reviewed by Unknown on 3:05 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.