Top Ad unit 728 × 90

Buku Pengurusan Hem dan Perancangan 2020

Buku Pengurusan Hem dan Perancangan 2020 medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Buku Pengurusan Hem dan Perancangan 2020

Buku pengurusan Hem Hal Ehwal Murid merupakan buku yang mengandungi hampir semua prosedur dan bidang tugas yang berkait dengan pengurusan murid di sekolah.

Antara kandungan buku pengurusan Hem adalah seperti

Menyediakan rancangan tahunan program dan aktiviti perkhidmatan Bimbingan di sekolah. Mengenalpasti keperluan perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling sekolah melalui kajian keperluan, soal selidik, temu bual dan perbincangan dengan murid, guru, pentadbir, kakitangan sekolah, ibu bapa dan bukan pelajar.

Merancang, mengawal selia dan mengemaskini dan inventori pelajar Mengumpul, menyelia, menyebar maklumat Bimbingan dan Kaunseling kepada semua pelajar melalui sebarang media yang sesuai.

Mengelola dan melaksanakan aktiviti Bimbingan Kelompok dan tunjuk ajar (instructional) yang merangsang perkembangan pelajar secara optimum. Merancang, melaksana, mengawal selia perkhidmatan bimbingan / kaunseling individu secara professional dan beretika.

Merancang, melaksana mengawal selia aktiviti kemahiran belajar untuk semua pelajar Merancang, melaksana, mengawal selia serta menilai program dan aktiviti selepas peperiksaan UPSR. Merancang, melaksana, mengawal selia, menilai program dan aktiviti pendidikan pencegahan dadah, inhalan, rokok dan alcohol.

Merancang, menyelia dan mendedahkan pelajar kepada peluang pendidikan selepas UPSR. Merancang, melaksana, mengawal selia, menilai program program dan aktiviti perkhidmatan konsultasi serta rujukan, berhubung Bimbingan Kerjaya dan Pencegahan Dadah.

Merancang, melaksana mengawal selia, menilai program dan aktiviti konferens dengan ibu bapa, guru, kakitangan bukan guru, serta agensi kerajaan dan bukan kerajaan yang terlibat dalam proses pendidikan dan perkembangan pelajar.

Berikut merupakan buku pengurusan hem dan perancangan 2020

buku pengurusan hem dan perancangan tahun 2002

Semoga bermanfaat kepada guru dan pelajar/murid

Jangan lupa share kepada kawan2 ya pada group whasapp dan telegram. Klik sahaja button share tersebut. Sama-sama bantu membantu antara satu sama lain.

Follow kami di Facebook di https://www.facebook.com/SumberPendidikanGuru  dan Follow kami di telegram untuk pelbagai info dan maklumat terkini serta bahan -> https://telegram.me/sumberpendidikan 

[ Sebarang sumbangan bahan pendidikan, masalah, aduan, keperluan dan perkara berkaitan laman web (website) boleh hubungi kami di emel helpdesk@sumberpendidikan.com  / sumberpendidikanguru@gmail.com]

The post Buku Pengurusan Hem dan Perancangan 2020 appeared first on Sumber Pendidikan.


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Buku Pengurusan Hem dan Perancangan 2020

Buku Pengurusan Hem dan Perancangan 2020 merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Buku Pengurusan Hem dan Perancangan 2020 atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Buku Pengurusan Hem dan Perancangan 2020 Reviewed by Unknown on 11:02 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.