Top Ad unit 728 × 90

Penajaan Hadiah Latihan Persekutuan bagi peringkat Sarjana dan Ph.D sepenuh masa 2021 (JPA)

Penajaan Hadiah Latihan Persekutuan bagi peringkat Sarjana dan Ph.D sepenuh masa 2021 (JPA) medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Penajaan Hadiah Latihan Persekutuan bagi peringkat Sarjana dan Ph.D sepenuh masa 2021

JPA mempelawa pegawai-pegawai Kumpulan Pengurusan dan Profesional yang berminat untuk memohon Pelawaan Penajaan Program Hadiah Latihan Persekutuan (HLP) bagi mengikuti pengajian peringkat Sarjana dan Ph.D secara Sepenuh Masa Sesi 2021

🔴Permohonan dibuka secara online sehingga 6 Mac 2020.
🔴 Maklumat lanjut dan permohonan online, layari http://esilav2.jpa.gov.my
🔴Maklumat perhubungan pertanyaan:
📞 03-8885 3053 / 3438
📧 penawaranldp@jpa.gov.my

Penajaan ini tidak meliputi pegawai di kementerian/ jabatan/agensi yang mempunyai peruntukkan untuk mengendalikan kursus Pasca Ijazah atau agensi yang mempunyai badan penaja yang lain. Antara Kementerian, Jabatan / Agensi yang dimaksudkan ialah Kementerian Pendidikan Malaysia,(kecuali pegawai di bawah skim perkhidmatan gunasama dan jawatan kader), Kementerian Pertahanan Malaysia (kecuali pegawai di bawah skim perkhidmatan gunasama dan jawatan kader), dan Kementerian Kesihatan Malaysia (kecuali pegawai di bawah skim perkhidmatan gunasama dan jawatan kader), jabatan/agensi/badan berkanun yang telah diswastakan/dikorporatkan/diasingkan sistem saraanya (dibebaskan atau tidak dibebaskan) dan organisasi-organisasi lain yang berkaitan.

Permohonan adalah pada 14 Februari -6 Mac 2020 di portal eSila JPM iaitu di http://esilav2.jpa.gov.my

Tarikh tutup pencalomam daripada ketua jabatan adalah pada 13 Mac 2020. Semakan untuk temuduga pada April 2020 dan keputusan adalah pada Jun 2020.

Panduan dan maklumat lanjut adalah di pautan Pautan Maklumat dan Dokumen di sini

Terima kasih. Semoga bermanfaat

Jangan lupa share kepada kawan2 ya pada group whasapp dan telegram.Klik sahaja button share tersebut. Sama-sama bantu membantu antara satu sama lain.

Follow kami di Facebook di https://www.facebook.com/SumberPendidikanGuru  dan Follow kami di telegram untuk pelbagai info dan maklumat terkini serta bahan -> https://telegram.me/sumberpendidikan 

[ Sebarang sumbangan bahan pendidikan, masalah, aduan, keperluan dan perkara berkaitan laman web (website) boleh hubungi kami di emel helpdesk@sumberpendidikan.com  / sumberpendidikanguru@gmail.com]

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

The post Penajaan Hadiah Latihan Persekutuan bagi peringkat Sarjana dan Ph.D sepenuh masa 2021 (JPA) appeared first on Sumber Pendidikan.


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Penajaan Hadiah Latihan Persekutuan bagi peringkat Sarjana dan Ph.D sepenuh masa 2021 (JPA)

Penajaan Hadiah Latihan Persekutuan bagi peringkat Sarjana dan Ph.D sepenuh masa 2021 (JPA) merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Penajaan Hadiah Latihan Persekutuan bagi peringkat Sarjana dan Ph.D sepenuh masa 2021 (JPA) atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Penajaan Hadiah Latihan Persekutuan bagi peringkat Sarjana dan Ph.D sepenuh masa 2021 (JPA) Reviewed by Unknown on 12:43 PM Rating: 5

1 comment:

  1. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    And making money with it is as simple as 1...2...3!

    Here is how it all works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system grow your list and sell your affiliate products all for you!

    Are you ready to make money automatically???

    Click here to activate the system

    ReplyDelete

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.