Top Ad unit 728 × 90

Panduan dan Format Emel Permohonan Guru SPP 2021

Panduan dan Format Emel Permohonan Guru SPP 2021 medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Panduan dan Format Emel Permohonan Guru SPP 2021

Pihak SPP pada portal SPP juga ada menyertakan sekali panduan dan format emel permohonan guru SPP iaitu untuk Pengambilan Khas Pegawai Perkhidmatan Pendidikan 2021.

Bagi yang berminat untuk mendapatkan info dan nota persediaan temuduga SPP Join Channel –

https://t.me/notatemudugaspp

Semua calon perlu memuat naik dokumen dan maklumat secara dalam talian sebelum dipanggil untuk ditemu duga.

Calon hendaklah mengisi dan melengkapkan dokumen seperti dalam Senarai Semak Panggilan Temu Duga. Seterusnya mengimbas (scan) dokumen yang berkaitan dan menyimpan (save) dokumen tersebut dalam satu fail (folder) yang sama. Fail berkenaan hendaklah dinamakan mengguna “No. Kad Pengenalan (MyKad) Calon _ Singkatan Nama Opsyen”. (Contoh: 860000000000_PKAT)

Semua dokumen yang diimbas (scan) mestilah merupakan dokumen asal (original) berwarna sahaja.

Maklumat yang disimpan dalam fail MESTILAH dinamakan mengikut tatacara nama yang telah ditetapkan seperti berikut :

Maklumat yang perlu dimuat naik oleh calon adalah seperti Senarai Semak Dokumen Temu Duga.

59.SENARAI SEMAK DOKUMEN TEMUDUGA

Pastikan e-mel dihantar dengan tajuk e-mel yang betul. Calon hendaklah menghantar dokumen ke alamat e-mel Gmail berikut :

Pastikan subjek e-mel adalah <No. Kad Pengenalan_SingkatanNamaOpsyen> (Contoh: 860000000000_ PKAT).

Seterusnya, pautan maklumat seperti dalam Senarai Semak Panggilan Temu Duga perlu dikemukakan melalui e-mel kepada urus setia sebelum 21 Julai 2021 (Rabu) pada jam 11.59 malam dengan subjek <No. Kad Pengenalan_SingkatanNamaOpsyen> ke alamat e-mel yang ditetapkan.

Suruhanjaya berhak untuk tidak menemu duga calon yang tidak menepati syarat – syarat yang ditetapkan.

Boleh rujuk panduan yang diberikan oleh pihak SPP supaya permohonan kita diterima.

Berikut merupakan panduan memuat naik dokumen temu duga ke google drive

Pautan maklumat bagi Senarai Semak Panggilan Temu Duga perlu dikemukakan melalui e-mel kepada urus setia sebelum 21 Julai 2021 (Rabu) pada jam 11.59 malam dengan subjek <No. Kad Pengenalan_SingkatanNamaOpsyen> ke alamat e-mel yang ditetapkan.

Untuk mendapatkan panduan ini rujuk di bawah

58.PANDUAN MUATNAIK DOKUMEN TEMUDUGA

Untuk pelbagai info boleh follow telegram di bawah

Semoga kita semua dimurahkan rezeki dan dipermudahkan dalam urusan permohonan sama ada permohonan kerja, biasiswa ataupun sambung belajar.

The post Panduan dan Format Emel Permohonan Guru SPP 2021 appeared first on Sumber Pendidikan.


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Panduan dan Format Emel Permohonan Guru SPP 2021

Panduan dan Format Emel Permohonan Guru SPP 2021 merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Panduan dan Format Emel Permohonan Guru SPP 2021 atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Panduan dan Format Emel Permohonan Guru SPP 2021 Reviewed by Unknown on 3:16 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.