21 Grafik Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013-2025
Sistem Guru Online
Sistem Guru Online - Komuniti Pendidikan Malaysia
21 Grafik Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013 – 2025. Pada kali ini, Sistem Guru Online berkongsi berkaitan grafik yang menarik berkaitan perkara yang ditekankan dalam Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013 – 2025 yang merangkumi 4 aspek, iaitu :
- 3 Objektif PPPM 2013-2025
- 3 Gelombang PPPM 2013-2025
- 5 Aspirasi Pendidikan
- 6 Aspirasi Murid
Grafik ini sesuai untuk dibaca, dicetak dan ditampal pada sudut bacaan, dinding kelas dan sebagainya. Anda boleh memuat turun semua grafik ini dalam satu folder (Compressed Folder) berformatkan .Zip (4.76 MB).
Dapatkan “21 Grafik Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013 – 2025” di sini
Di sini admin nak kongsikan bahan tersebut. Sila download menggunakan link yang telah disediakan.
Format dokumen ini adalah dalam ‘JPEG’ dan dikumpulkan dalam satu “compressed folder” berformatkan .ZIP bersaiz 4.7MB
Download : 21 Grafik Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013 – 2025
Selamat memuat turun bahan 21 Grafik Info Ringkas Pelan Pembangunan Pendididikan Malaysia (PPPM) 2013 – 2025 ini.
21 Grafik Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013-2025
Mohd Suhaimin Isnen
Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.
21 Grafik Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013-2025
21 Grafik Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013-2025 merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.Link 21 Grafik Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013-2025 atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
No comments: