Top Ad unit 728 × 90

Contoh SOP Pelan Lantai Persekolahan SMK Lubok Merbau

Contoh SOP Pelan Lantai Persekolahan SMK Lubok Merbau medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Contoh SOP Pelan Lantai Persekolahan SMK Lubok Merbau

Perkongsian kali ini adalah melibatkan contoh SOP Pelan Lantai Persekolahan SMK Lubok Merbau PPD Padang Terap. SOP Pelan Lantai ini telah dipantau oleh pihak atasan sebelum ini.

Untuk makluman semua, setelah mengambil kira pandangan dan nasihat KKM dan MKN, KPM telah menetapkan bahawa tarikh pembukaan semula sekolah untuk murid kelas peperiksaan awam iaitu SPM, SVM, STPM dan STAM serta peperiksaan antarabangsa yang setara bagi seluruh negara adalah pada hari Rabu, 24 Jun 2020.

sekolah akan dibuka secara berperingkat. KPM akan mengumumkan sebarang perkembangan berkaitan perkara ini dari semasa ke semasa.

Buat masa ini, pembelajaran di rumah akan diteruskan. Memandangkan guru-guru telah kembali ke sekolah, pendekatan pengajaran dan pembelajaran boleh dipelbagaikan dengan akses kepada kemudahan-kemudahan yang ada di sekolah.

Antara SOP yang diterangkan adalah

Apabila murid sampai di sekolah, guru-guru bertugas akan memeriksa suhu badan mereka di pintu masuk sekolah. Pemeriksaan suhu badan juga akan dibuat kepada guru, warga sekolah dan individu yang mempunyai urusan dengan pihak sekolah.

Sesiapa yang mencatatkan suhu badan melebihi 37.50C atau bergejala tidak akan dibenarkan memasuki kawasan sekolah.

Setelah pemeriksaan suhu badan dibuat, murid perlu mengikut laluan pergerakan terarah yang telah ditetapkan untuk menuju ke kelas masing-masing.

Antara susun atur dan sop yang dilaksanakan adalah

Laluan masuk ke sekolah

Laluan saringan suhu ketika murid hadir ke sekolah

Susun atur dalam kelas.

Saringan suhu untuk barisan pengurusan sekolah dan AKP

Keadaan di bilik mesyuarat sekolah.

Untuk menontoh video penuh…

Video SOP Pelan Lantai Persekolahan

Kongsikan kepada rakan guru.

Follow kami di Facebook di https://www.facebook.com/SumberPendidikanGuru  dan Follow kami di telegram untuk pelbagai info dan maklumat terkini serta bahan -> https://telegram.me/sumberpendidikan 

[ Sebarang sumbangan bahan pendidikan, masalah, aduan, keperluan dan perkara berkaitan laman web (website) boleh hubungi kami di emel helpdesk@sumberpendidikan.com  / sumberpendidikanguru@gmail.com]

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

The post Contoh SOP Pelan Lantai Persekolahan SMK Lubok Merbau appeared first on Sumber Pendidikan.


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Contoh SOP Pelan Lantai Persekolahan SMK Lubok Merbau

Contoh SOP Pelan Lantai Persekolahan SMK Lubok Merbau merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Contoh SOP Pelan Lantai Persekolahan SMK Lubok Merbau atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Contoh SOP Pelan Lantai Persekolahan SMK Lubok Merbau Reviewed by Unknown on 10:16 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.