Top Ad unit 728 × 90

Keputuan STPM 2017 Diumumkan 6 Mac Ini

Keputuan STPM 2017 Diumumkan 6 Mac Ini medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Sistem Guru Online
Sistem Guru Online - Komuniti Pendidikan Malaysia

 

Keputusan Peperiksaan STPM 2017 Diumumkan 6 Mac Ini. Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Terkini daripada Kementerian Pendidikan Malaysia, keputusan peperiksaan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM) 2017 akan dikeluarkan pada 6 Mac 2018 ini.

Calon sekolah boleh mendapatkan keputusan peperiksaan mereka di sekolah masing-masing pada tarikh tersebut mular jam 12:00 tengah hari manakala calon persendirian individu akan memperolehnya melalui pos.

Di samping itu, calon juga boleh menyemak keputusan mereka melalui

  1. Sistem Mesej Singkat (SMS) dengan menaip STPM RESULT<jarak>No. Kad Pengenalan dan menghantarkannya ke 15888
  2. Membuat semakan melalui sistem atas talian (online) dengan melayari portal Majlis Peperiksaan Malaysia di URL : http://www.mpm.edu.my mulai jam 12:00 tengah hari pada tarikh berkenaan.

Pada peperiksaan STPM 2017, seramai 43,042 calon telah hadir menduduki peperiksaan ini di 700 buah pusat peperiksaan di seluruh negara.

Semoga perkongsian pada kali ini iaitu Keputusan Peperiksaan STPM 2017 Diumumkan 6 Mac Ini.memberikan informasi yang bermanfaat kepada anda khususnya kepada calon STPM 2017 yang terlibat. Semoga berjaya daripada kami dan teruskan menyokong kami di Sistem Guru Online, Komuniti Pendidikan Malaysia.

SUMBER : KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA

Keputuan STPM 2017 Diumumkan 6 Mac Ini
Mohd Suhaimin Isnen


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Keputuan STPM 2017 Diumumkan 6 Mac Ini

Keputuan STPM 2017 Diumumkan 6 Mac Ini merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Keputuan STPM 2017 Diumumkan 6 Mac Ini atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Keputuan STPM 2017 Diumumkan 6 Mac Ini Reviewed by Unknown on 5:28 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.