Top Ad unit 728 × 90

Kebenaran Pakaian Sukan Waktu PJK Untuk Guru dan Murid Sepanjang Hari

Kebenaran Pakaian Sukan Waktu PJK Untuk Guru dan Murid Sepanjang Hari medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Kebenaran Pakaian Sukan Waktu PJK Untuk Guru dan Murid Sepanjang Hari

Ini merupakan surat siaran Kebenaran khas kepada guru guru dan murid murid yang melaksanakan mata pelajaran Pendidikan jasmani dan Kesihatan PJK memakai pakaian rasmi sukan sepanjang hari berkenaan.

Surat siaran ini bertarikh 26 Julai 2010. Sila panjangkan kepada pentadbir sekolah masing masing.

Berikut merupakan makluman daripada surat siaran ini:

Semua guru dan murid di sekolah rendah dan menengah yang melaksanakan mata pelajaran pendidikan jasmani dan kesihatan dikehendaki memakai pakaian sukan yang sesuai seperti berikut.

Guru – memakai tshirt berkolar, seluar sukan serta memakai kasuh sukan dan stokin putih.

Murid – Memakai tshir berkolar atau tidak berkolar, seluar sukan serta memakai kasut sukan dan berstokin putih.

Berdasarkan perkara di atas, kementeria juga telah bersetuju memberi kelonggaran kepada guru guru termasuk juga murid murid yang melaksanakan mata pelajaran pendidikan jasmani dan pendidikan kesihatan untuk memakai pakain sukan SEPANJANG HARI BERKENAAN.

Para guru boleh kongsikan makluman ini kepada pentadbir untuk turut sama memberi kelonggaran kepada guru memakai pakain sukan sepanjang hari tersebut. Tidak perlu tukar baju sewaktu rehat.

Berikut merupakan surat siaran tersebut.

Surat siaran kebenaran memakai pakaian sukan waktu PJ

In sha Allah berguna kepada rakan guru dan panjangkan kepada pihak pentadbiran sekolah.

Jangan lupa share kepada kawan2 ya pada group whasapp dan telegram.Klik sahaja button share tersebut. Sama-sama bantu membantu antara satu sama lain.

Follow kami di Facebook di https://www.facebook.com/SumberPendidikanGuru  dan Follow kami di telegram untuk pelbagai info dan maklumat terkini serta bahan -> https://telegram.me/sumberpendidikan 

[ Sebarang sumbangan bahan pendidikan, masalah, aduan, keperluan dan perkara berkaitan laman web (website) boleh hubungi kami di emel helpdesk@sumberpendidikan.com  / sumberpendidikanguru@gmail.com]

The post Kebenaran Pakaian Sukan Waktu PJK Untuk Guru dan Murid Sepanjang Hari appeared first on Sumber Pendidikan.


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Kebenaran Pakaian Sukan Waktu PJK Untuk Guru dan Murid Sepanjang Hari

Kebenaran Pakaian Sukan Waktu PJK Untuk Guru dan Murid Sepanjang Hari merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Kebenaran Pakaian Sukan Waktu PJK Untuk Guru dan Murid Sepanjang Hari atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Kebenaran Pakaian Sukan Waktu PJK Untuk Guru dan Murid Sepanjang Hari Reviewed by Unknown on 9:57 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.