Top Ad unit 728 × 90

Koleksi RPT KSSM Tingkatan 1 hingga 5 2018

Koleksi RPT KSSM Tingkatan 1 hingga 5 2018 medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Koleksi RPT KSSM Tingkatan 1 hingga 5 2018

Bagi guru sekolah menengah juga, antara bahan yang amat diperlukan di awal tahun adalah rancangan pengajaran tahunan ataupun rpt.

RPT kssm boleh digunakan oleh pelbagai sekolah sama ada sekolah berasrama penuh sbp, mrsm, sekolah menengah kebangsaan, kolej. smk agama negeri dan apa apa jenis sekolah selagi menggunakan kurikulum standard sekolah menengah.

RPT disediakan bagi membolehkan guru mengajar sesuatu kandungan pembelajaran mengikut tempoh yang telah ditetapkan.

RPT ini telah dikongsikan oleh rakan-rakan guru bagi membantu guru lain melaksanakan tugasan dengan mudah.

Jutaan terima kasih kepada guru yang berkongsi. Hanya tuhan dapat membalas jasa guru atas amal jariah ini.

Jangan lupa minta pentadbir tanda tangan dahulu rpt ini sebagai tanda telah menyemak rpt ini.

RPT telah dibahagikan mengikut tingkatan masing-masing dan berdasarkan minggu minggu pada tahun 2018.

Para guru perlu faham bahawa rpt 2018 bagi tingkatan 1 dan tingkatan 2 adalah berdasarkan KSSM Kurikulum standard sekolah menengah manakala RPT tingkatan 3 4 dan 5 adalah berdasarkan KBSM Kurikulum Bersepadu Sekolah Menengah.

Para guru boleh mengubah rpt 2018 mengikut kesesuaian takwim sekolah masing-masing. RPT ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa. Jutaan terima kasih kepada rakan guru yang menyumbang rpt ini, In sha Allah bermanfaat kepada rakan guru di seluruh Malaysia ini.

RPT KSSM Tingkatan 1 2018

Koleksi RPT KSSM TIngkatan 2 2018

Berikut pula merupakan rpt rancangna pengajaran tahunan RPT berdasarkan KBSM bagi tingkatan 3, 4 dan 5 untuk kegunaan tahun 2018.

RPT KBSM Tingkatan 3 2018

Koleksi RPT KBSM Tingkatan 4 2018

Koleksi RPT KBSM Tingkatan 5 2018

Selamat merancang cikgu dan kongsikan kepada rakan guru anda.

Jangan lupa share kepada kawan2 ya pada group whasapp dan telegram. Klik sahaja button share tersebut. Sama-sama bantu membantu antara satu sama lain.

Follow kami di Facebook di http://ift.tt/2qvqNZn  dan Follow kami di telegram untuk pelbagai info dan maklumat terkini serta bahan -> http://ift.tt/2qvHS5G

[ Sebarang sumbangan bahan pendidikan, masalah, aduan, keperluan dan perkara berkaitan laman web (website) boleh hubungi kami di emel helpdesk@sumberpendidikan.com  / sumberpendidikanguru@gmail.com]

The post Koleksi RPT KSSM Tingkatan 1 hingga 5 2018 appeared first on Sumber Pendidikan.


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Koleksi RPT KSSM Tingkatan 1 hingga 5 2018

Koleksi RPT KSSM Tingkatan 1 hingga 5 2018 merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Koleksi RPT KSSM Tingkatan 1 hingga 5 2018 atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Koleksi RPT KSSM Tingkatan 1 hingga 5 2018 Reviewed by Unknown on 10:17 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.