Top Ad unit 728 × 90

Bahan Lengkap Fail Kokurikulum GERKO 2018

Bahan Lengkap Fail Kokurikulum GERKO 2018 medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Bahan Lengkap Fail Kokurikulum GERKO 2018

Di awal tahun ini, kebiasaannya guru sudah biasa dan mengetahui tugasan dan tanggungjawab masing masing sama ada dalam kurikulum, hal ehwal murid ataupun kokurikulum.

Antara jawatan yang akan dipegang oleh guru adalah berkenaan dengan tugas sebagai guru penasihat gerak kerja kokurikulum yang meliputi unit beruniform, kelab persatuan dan kelab permainan. Ketiga-tiga komponen gerko ini memerlukan guru penasihat untuk menyediakan pelbagai surat menyurat dan fail yang mengikuti kehendak Jemaah Nazir dan Jaminan Kualiti JNJK.

Bagi pengurusan dan pelaksanaan kokurikulum iaitu bidang unit beruniform dan kelab dan persatuan, terdapat 8 fail penting yang perlu disediakan oleh pihak sekolah.

Fail pertama sehingga fail kelima adalah satu fail induk yang perlu disediakan oleh pihak sekolah.

Bagi fail keenam, ketujuh dan kelapan, hanya fail terbaik daripada setiap badan beruniform dan kelab/persatuan sahaja yang akan dinilai oleh Jemaah Nazir ataupun pihak Pejabat Pendidikan Daerah.

Bagi mendapatkan 8 senarai semak fail kokurikulum yang diperlukan, boleh lihat pada pautan di bawah.

Fail jawatankuasa kokurikulum sekolah – Fail pertama

Fail Penyelaras kelab dan persatuan – Fail kedua

Fail Penyelaras unit badan beruniform – Fail ketiga

Fail Penyelaras Kelab dan Persatuan Sukan – Fail keempat

Fail pekeliling ikhtisas –fail kelima

Fail unit badan beruniform – fail keenam

Fail Kelab dan persatuan akademik – fail ketujuh

Fail kelab dan persatuan sukan – fail kelapan

Fail keenam ketujuh dan kelapan adalah dilengkapkan berdasarkan pelbagai senarai surat menyurat, borang dan laporan yang boleh diperolehi dalan senarai lengkap atau bahan lengkap di bawah.

Berikut merupakan senarai semak bagi fail keenam hingga kelapan.

Senarai Semak Fail Guru Penasihat Gerko

Bagi melengkapkan senarai semak di atas, guru boleh mengambil bahan bahan tersebut daripada sini

Bahan Lengkap Fail Gerko 2018 daripada JNJK

In sha Allah berguna kepada rakan guru.

Jangan lupa share kepada kawan2 ya pada group whasapp dan telegram.Klik sahaja button share tersebut. Sama-sama bantu membantu antara satu sama lain.

Follow kami di Facebook di http://ift.tt/2qvqNZn  dan Follow kami di telegram untuk pelbagai info dan maklumat terkini serta bahan -> http://ift.tt/2qvHS5G

[ Sebarang sumbangan bahan pendidikan, masalah, aduan, keperluan dan perkara berkaitan laman web (website) boleh hubungi kami di emel helpdesk@sumberpendidikan.com  / sumberpendidikanguru@gmail.com]

The post Bahan Lengkap Fail Kokurikulum GERKO 2018 appeared first on Sumber Pendidikan.


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Bahan Lengkap Fail Kokurikulum GERKO 2018

Bahan Lengkap Fail Kokurikulum GERKO 2018 merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Bahan Lengkap Fail Kokurikulum GERKO 2018 atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Bahan Lengkap Fail Kokurikulum GERKO 2018 Reviewed by Unknown on 12:37 AM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.