Top Ad unit 728 × 90

Minggu Persekolahan Sesi 2018

Minggu Persekolahan Sesi 2018 medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Minggu Persekolahan Sesi 2018

Sesi persekolahan bagi tahun 2018 sudahpun hampir bermula. Guru-guru telah pun menggunakan waktu dan ruang semasa cuti ini untuk membuat beberapa persediaan untuk menghadapi sesi persekolahan yang baru ini.

Antara persediaan awal guru adalah menyediakan minggu-minggu persekolahan sepanjang tahun 2018 untuk diletakkan dalam fail rancangan pengajaran ataupun buku rancangan pengajaran. Minggu minggu persekolahan ini penting bagi guru merancang aktiviti ataupun kegiatan di sekolah sepanjang tahun 2018 nanti.

Panduan minggu persekolahan ini boleh digunakan oleh pentadbir untuk merancang segala aktiviti dan program di sekolah sama ada program di bawah unit kurikulum, hal ehwal murid dan kokurikulum. Ia juga boleh digunakan oleh guru untuk merancang pengajaran dan pemudahcaraan

Berikut merupakan contoh minggu persekolahan yang terdapat dalam perkongsian kali ini.

Minggu persekolahan bagi kumpulan A melibatkan negeri Terengganu, Kelantan , Kedah dan Johor.

Berikut pula merupakan minggu persekolahan yang terdapat dalam kumpulan B.

Minggu persekolahan bagi Kumpulan B ini diguna pakai untuk negeri negeri selain 4 negeri kumpulan A iaitu negeri Perlis, Pahang, Sabah, Sarawak, KL, Labuan, Putrajaya, Pulau Pinang, Perak, Melaka dan Negeri Sembilan.

Berikut merupakan minggu persekolahan yang boleh diedit oleh para guru untuk disesuaikan dengan keadaan dan perancangan sekolah dan sendiri. Di bawah sini minggu persekolahan sesi 2018

Sesi persekolahan kumpulan B

Sesi persekolahan kumpulan A

Semoga bermanfaat kepada guru dan pelajar/murid.

Jangan lupa share kepada kawan2 ya pada group whasapp dan telegram. Klik sahaja button share tersebut. Sama-sama bantu membantu antara satu sama lain.

Follow kami di Facebook di http://ift.tt/2qvqNZn  dan Follow kami di telegram untuk pelbagai info dan maklumat terkini serta bahan -> http://ift.tt/2qvHS5G

[ Sebarang sumbangan bahan pendidikan, masalah, aduan, keperluan dan perkara berkaitan laman web (website) boleh hubungi kami di emel helpdesk@sumberpendidikan.com  / sumberpendidikanguru@gmail.com]

The post Minggu Persekolahan Sesi 2018 appeared first on Sumber Pendidikan.


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Minggu Persekolahan Sesi 2018

Minggu Persekolahan Sesi 2018 merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Minggu Persekolahan Sesi 2018 atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Minggu Persekolahan Sesi 2018 Reviewed by Unknown on 12:59 AM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.