Top Ad unit 728 × 90

Nota UPSR Subjek Matematik yang Menarik oleh Cikgu Nor Farhana Nordin aka Cikgu Nana

Nota UPSR Subjek Matematik yang Menarik oleh Cikgu Nor Farhana Nordin aka Cikgu Nana medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Sistem Guru Online
Sistem Guru Online - Komuniti Pendidikan Malaysia

cikgu-nana-nota-matematik-upsr

Baru-baru ini telah tular di media sosial dan turut disebar luas di dalam berita iaitu mstar online mengenai nota upsr yang dihasilkan oleh Cikgu Nana ini. Pertama kali admin tengok, memang nota ini sangat menarik minat admin sendiri untuk baca satu persatu. Jadi, tahniah kepada Cikgu Nana kerana begitu tekun menyiapkan segala nota matematik ini.

Secara ringkasnya, Nor Farhana Nordin atau Cikgu Nana ini merupakan seorang guru yang berusia 29 tahun yang berasal dari Batu Pahat Johor. Bagi rakan-rakan guru yang ingin dapatkan nota ini yang bercetak boleh hubungi beliau sendiri.

Hubungi Cikgu Nana : Facebook Nor Farhana Nordin

Akhir kata, dari pihak admin Sistem Guru Online kami mengucapkan tahniah kepada Cikgu Nana sekali lagi kerana berjaya membantu murid untuk lebih memahami matematik. Terima kasih cikgu.

Bagi rakan guru yang mahu mendownload, boleh dapatkan di link dibawah.

Download : Nota Ringkas UPSR Matematik

Semoga bermanfaat.

Nota UPSR Subjek Matematik yang Menarik oleh Cikgu Nor Farhana Nordin aka Cikgu Nana
Encik Mohd Aried Rifke


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Nota UPSR Subjek Matematik yang Menarik oleh Cikgu Nor Farhana Nordin aka Cikgu Nana

Nota UPSR Subjek Matematik yang Menarik oleh Cikgu Nor Farhana Nordin aka Cikgu Nana merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Nota UPSR Subjek Matematik yang Menarik oleh Cikgu Nor Farhana Nordin aka Cikgu Nana atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Nota UPSR Subjek Matematik yang Menarik oleh Cikgu Nor Farhana Nordin aka Cikgu Nana Reviewed by Unknown on 3:20 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.