Top Ad unit 728 × 90

Himpunan Poster Hari Kemerdekaan dan Mini Flag Merdeka

Himpunan Poster Hari Kemerdekaan dan Mini Flag Merdeka medium Perkongsian Bestari Warga Pendidikan Malaysia. Perkongsian bahan-bahan pendidikan, hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.

Sistem Guru Online
Sistem Guru Online - Komuniti Pendidikan Malaysia

poster dan bendera merdeka

Poster Kemerdekaan & Mini Flaq MERDEKA pastinya menjadi buruan para guru buat masa sekarang kerana biasanya setiap sekolah akan melancarkan bulan Kemerdekaan Peringkat Sekolah. Tidak kira sekolah itu kecil atau besar, sekolah rendah atau menengah pasti semuanya akan menyambut bulan kemerdekaan ini dengan penuh aktiviti.

Sebelum ini admin sudah kongsikan dengan anda semua Senarai Cadangan Aktiviti Bulan Kemerdekaan yang mungkin anda boleh lakukan disekolah masing-masing. Kali ini admin nak kongsikan pula poster dan mini flag.

Untuk pengetahuan semua, gambar-gambar dan bahan ini admin dapatkan dari facebook dan blog pendidikanupdate2u. Semoga perkongsian ini dapat membantu para guru serta mengurangkan beban tugas guru untuk menyediakan bahan sambutan hari kemerdekaan peringkat sekolah.

Download Poster Mewarna Kemerdekaan

Alhamdulillah. Banyak sangat pilihan yang ada jadi para guru dapat buat pilihan yang mana yang diinginkan. Sama ada poster yang ringkas, rumit, cantik dan sebagainya.

Poster ini di kongsikan oleh : Yuslan Ibrahim dan blog pendidikanupdate2u. Sila join group Yuslan Ibrahim ini juga ya. http://ift.tt/2hFUFjx

Mini Flag Merdeka

 

Menarik dan cantik bukan bendera merdeka ini?

Bahan ini telah dikongsikan oleh : Arisya Adam di dalam Tcher Collection. Jemput semua untuk join group ini ye. http://ift.tt/2fpRrjp

Jangan lupa sertai kami di Telegram | Facebook

Himpunan Poster Hari Kemerdekaan dan Mini Flag Merdeka
Encik Mohd Aried Rifke


Koleksi bahan-bahan pendidikan untuk warga guru, ibu-bapa dan murid pautan download percuma dan bestari.

Himpunan Poster Hari Kemerdekaan dan Mini Flag Merdeka

Himpunan Poster Hari Kemerdekaan dan Mini Flag Merdeka merupakan artikel ulangsiar. Untuk maklumat lanjut atau informasi sepenuhnya sila klik pautan sumber.
Link Himpunan Poster Hari Kemerdekaan dan Mini Flag Merdeka atau pautan download media atau bahan bantu mengajar yang berbentuk softcopy seperti gambar, video, soalan, pekeliling, bahan bantu mengajar dan media lainnya di blog sksungaitong ini adalah ulangsiar dari beberapa laman blog dan website pendidikan di Malaysia. Halaman tersebut berkongsi bahan percuma dan tidak berasaskan keuntungan.
Himpunan Poster Hari Kemerdekaan dan Mini Flag Merdeka Reviewed by Unknown on 12:06 AM Rating: 5

1 comment:

  1. Perfume has been there for a long long time. Different civilizations, people and culture use different fragrance to smell good. Perfume is a very popular item among all genders. It is used to smell good. It enhances the personality. Many brands are launching new perfumes boxes to cater to customer’s needs. Every minute new technique is used to trap customers.

    ReplyDelete

All Rights Reserved by Sokesto Bestari © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.